Stažuotė Danijoje

Vasario 24 – kovo 1 d. anglų kalbos mokytoja Jurgita Raketienė ir fizikos mokytoja Joana Garnevičienė  kartu su Ignalinos r. savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklų bei Visagino savivaldybės mokyklų atstovais dalyvavo TŪM I projekto stažuotėje „Įtraukaus darbo metodai Danijos švietimo sistemoje“. Stažuotės programa buvo skirta susipažinti su Danijos švietimo sistema ir ugdymo modeliais, ypatingą dėmesį skiriant įtraukiajam ugdymui. Dalyviai lankėsi įvairiose ugdymo įstaigose – nuo alternatyvių privačių mokyklų iki specializuotų švietimo centrų, dirbančių su mokiniais, turinčiais mokymosi sunkumų Stažuotės metu dalyviai susitiko su mokytojais, administracijos darbuotojais ir švietimo ekspertais, kurie pasidalijo savo patirtimi bei įžvalgomis apie ugdymo proceso organizavimą ir metodus.

Visose aplankytose mokyklose išskirtinis dėmesys skiriamas tolerancijai, komandiniam darbui, judesiui, ekologijai, ryšiui su gamta ir pozityvios mokymosi aplinkos kūrimui. Dalyviai lankėsi ekskursijose, kuriose buvo pristatyta Danijos kultūra, jos švietimo politika istoriniame kontekste. Susitikimas su švietimo ekspertu Søren Thorborg suteikė gilesnį supratimą apie Danijos mokyklų administravimo modelius ir lyderystės vaidmenį švietimo sistemoje. Programa  praplėtė dalyvių akiratį ir suteikė vertingų žinių apie įvairius mokymo metodus, įkvėpė generuoti idėjas, kaip įtraukiojo ugdymo principai galėtų būti pritaikomi Lietuvoje.

Kovo 13 d. mokytojos Jurgita ir Joana surengė dalijimosi patirtimi susitikimą su kolegomis, kuriame pristatė įžvalgas iš stažuotės Danijoje.

Mokytojos pasakojo apie Danijos švietimo sistemą, ypatingą dėmesį skirdamos įtraukiajam ugdymui, mokymo metodams bei inovatyvioms pamokų organizavimo strategijoms. Jos pabrėžė, kaip danų mokyklose skatinamas mokinių savarankiškumas, kūrybiškumas ir kritinis mąstymas.

Susitikimo metu Jurgita ir Joana pasidalijo praktiniais pavyzdžiais, kaip galima pritaikyti Danijoje įgytas žinias savo gimnazijoje. Mokytojai diskutavo apie aktyvius mokymosi metodus, mokymąsi per patirtį bei naujas vertinimo formas, kurios padeda geriau atskleisti mokinių gebėjimus.

Kolegos buvo įkvėpti išgirstos patirties ir kartu aptarė kokius inovatyvius sprendimus galėtų taikyti savo darbe.

Dėkojame visiems už laiką kartu.

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas