Apie gimnaziją
- Mokykla pradėta statyti 1988 metais.
- 1992 m. rugsėjo 1 dieną ji duris mokiniams atvėrė kaip devynmetė bendrojo lavinimo mokykla.
- 1995 metų rudenį mokykla tapo vidurine.
- Po 2006 metų balandį vykusios vidurinio ugdymo programos akreditacijos 2006 m. rugsėjo 1 d. Ignalinos rajono savivaldybės tarybos sprendimu Vidiškių vidurinė mokykla tapo gimnazija.
- Nuo 2009 m. rugpjūčio 31 d. prie gimnazijos prisijungė 4 skyriai: Kazitiškio ir Mielagėnų (anksčiau buvusios savarankiškos pagrindinės mokyklos) bei Bernotų ir Švedriškės (anksčiau buvę kitų mokyklų pradinio ugdymo skyriai).
- 2009 m. rugsėjo 1 d. nutraukta Švedriškės skyriaus veikla.
- 2012 m. birželio 27 d. Ignalinos rajono savivaldybės tarybos sprendimu Nr. T-115 patikslintas gimnazijos pavadinimas: Ignalinos r. Vidiškių gimnazija, taip pat uždarytas gimnazijos Bernotų skyrius.
- 2014 m. gegužės 29 d. Ignalinos rajono savivaldybės tarybos sprendimu Nr. T-63 panaikintas Kazitiškio skyrius ir įsteigtas gimnazijos Dūkšto skyrius, kuriame mokysis III-IV gimnazijos klasių mokiniai.
- 2020 m. balandžio 23 d. Ignalinos rajono savivaldybės tarybos sprendimu Nr. T-44 „Dėl Ignalinos r. Vidiškių gimnazijos vidaus struktūros pertvarkymo ir Ignalinos r. Vidiškių gimnazijos nuostatų patvirtinimo“ Dūkšto skyrius panaikintas 2020 m. rugpjūčio 24 d.
- Gimnazija vykdo ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio, pagrindinio, vidurinio, specialiojo ugdymo, neformaliojo švietimo programas.
- 2023-09-01 duomenimis, gimnazijoje mokosi 213 mokinių. Iš jų: 208 – bazinėje mokykloje, 5 – Mielagėnų skyriuje.
- Vidiškių gimnazijoje dirba 28 mokytojai (iš jų Mielagėnų skyriuje – 1). 10 mokytojų yra įgiję mokytojo metodininko kvalifikacinę kategoriją, 18 – vyresniojo mokytojo, dirba 5 mokytojai. Mokinių socializacijos problemas gimnazijoje sprendžia 1 socialinis pedagogas metodininkas, 1 specialusis pedagogas, logopedas, sveikata rūpinasi 1 visuomenės sveikatos priežiūros specialistas.
- Gimnazijoje veikia šios savivaldos institucijos: Gimnazijos taryba, Mokytojų taryba, Mokinių taryba, Metodinė taryba, dalykų mokytojų metodinės grupės.
- Gimnazijoje sukurta kokybiškam ugdymui palanki edukacinė aplinka. Gimnazijos pastatas renovuotas, tvarkoma aplinka. Visi mokomieji kabinetai (bazinėje mokykloje) aprūpinti naujais baldais, kompiuteriais ir daugialypės terpės įranga, biologijos-chemijos, fizikos, menų ir technologijų kabinetai – įranga, skirta mokinių praktinei veiklai. Informacinių technologijų kabinete yra 19 darbo vietų mokiniams, interaktyvi lenta, daugialypės terpės įranga ir kt., ugdymo karjerai kabinete įrengta „Samsung“ išmanioji klasė. Gimnazijos bendruomenė naudojasi naujai įrengtu stadionu. Gerai aprūpinta biblioteka: pakankamai vadovėlių, metodinės, informacinės, grožinės literatūros, periodikos, kompiuterizuotos 5 lankytojų darbo vietos.
- Atsižvelgiant į mokinių poreikius ir gimnazijos galimybes, organizuojamas neformalusis vaikų švietimas. Daugiausia dėmesio skiriama meniniam ( dailės būrelis, dainavimo būrelis, instrumentinė grupė, liaudies šokių kolektyvas, teatro būrelis) ir sportiniam ugdymui (sėkmingai veikia sportinių žaidimų, tinklinio ir krepšinio būreliai). Gimnazijoje organizuojami tradiciniai renginiai – kalėdinis karnavalas, Kaziuko mugė ir šeimos dienos renginys – sulaukia ne tik tėvelių, bet ir buvusių mokinių, svečių iš kitų rajono seniūnijų dėmesio.
2023–2024 M. M. GIMNAZIJOS TIKSLAI IR UŽDAVINIAI
I TIKSLAS: Pagerinti mokinių pažangą ir pasiekimus taikant mokymosi bendradarbiaujant strategiją kuriamoje mokymąsi skatinančioje aplinkoje.
Uždavinys 1.1. Taikyti mokymosi bendradarbiaujant strategiją pamokose siekiant aktyvaus mokinių mokymosi.
Priemonė |
Rezultatų indikatorius |
Įgyvendinimo laikas |
Atsakingas |
Ištekliai |
Pasirinktų mokymosi bendradarbiaujant struktūrų taikymas mokomųjų dalykų pamokose. |
70% mokytojų taiko mokymosi bendradarbiaujant struktūras pamokose. |
2023–2024 m. m. |
Administracija Metodinė taryba |
Ugdymo aplinkos lėšos |
Uždavinys 1.2. Pagerinti aktyviam mokinių mokymuisi palankią edukacinę aplinką.
Priemonė |
Rezultatų indikatorius |
Įgyvendinimo laikas |
Atsakingas |
Ištekliai |
1. Mokinių ilgalaikių projektų mokymosi bendradarbiaujant strategijos kontekste kūrimas ir pristatymas. |
Per mokslo metus 100% mokytojų vykdo ilgalaikius projektus, 100% mokinių dalyvauja viename pasirinktame projekte. |
2023–2024 m. m. |
Administracija Metodinė taryba
|
Mokymo lėšos Ugdymo aplinkos lėšos |
2. Skaitmeninių mokymosi priemonių banko kūrimas. |
Sukurtas ir pildomas skaitmeninių mokymosi priemonių bankas. |
2023–2024 m. m. |
Administracija Metodinė taryba
|
Mokymo lėšos |
3. Mokytojų kompetencijų tobulinimas skaitmeninio ugdymo turinio naudojimo ir kūrimo srityje. |
50% mokytojų dalyvauja kvalifikacijos tobulinimo programose. |
2023–2024 m. m. |
Administracija |
Mokymo lėšos |
II TIKSLAS: Kurti pozityvia lyderyste ir bendradarbiavimu grįstą gimnazijos kultūrą.
Uždavinys. 2.1. Įdiegti kolegialaus grįžtamojo ryšio sistemą gimnazijoje.
Priemonė |
Rezultatų indikatorius |
Įgyvendinimo laikas |
Atsakingas |
Ištekliai |
1. Kolegų pamokų stebėjimas, kolegialaus grįžtamojo ryšio teikimas. |
Kiekvienas mokytojas kasmet stebi ne mažiau, kaip 2 pamokas ir teikia grįžtamąjį ryšį. |
2023–2024 m. m. |
Mokymosi grupių nariai Metodinė taryba
|
Laiko ir žmogiškieji ištekliai |
2. Kolegialaus grįžtamojo ryšio efektyvumo analizė ir aptarimas. |
Atlikta analizė ir priimti nutarimai dėl tolimesnio kolegialaus grįžtamojo ryšio diegimo. |
2024 metai |
Pavaduotojas ugdymui Metodinė taryba
|
Laiko ir žmogiškieji ištekliai |
Uždavinys. 2.2. Kartu su bendruomene įgyvendinti strategijas, užtikrinančias bendravimo kultūrą.
Priemonė |
Rezultatų indikatorius |
Įgyvendinimo laikas |
Atsakingas |
Ištekliai |
1. Skatinti bendruomenės narius už pasiekimus. |
100% bendruomenės narių paskatinti už įvairias veiklas ir pasiekimus. |
2023–2024 metai |
Administracija |
Laiko ir žmogiškieji ištekliai. Ugdymo aplinkos lėšos. |
2. Organizuoti veiklas, skirtas bendruomenės narių pozityvių tarpusavio santykių kūrimui. |
Per metus organizuota bent 1 veikla, skirta gimnazijos bendruomenės tarpusavio santykių puoselėjimui. |
2023–2024 metai |
Gimnazijos taryba |
Laiko ir žmogiškieji ištekliai. Ugdymo aplinkos lėšos.
|
III TIKSLAS: Įgyvendinti atnaujintą ugdymo turinį (toliau – UTA) gimnazijoje.
Uždavinys. 3.1. Užtikrinti komunikaciją su gimnazijos bendruomene.
Priemonė |
Rezultatų indikatorius |
Įgyvendinimo laikas |
Atsakingas |
Ištekliai |
1. Papildyti AUT informaciją. |
2023 m. rugsėjo mėn. |
D. Simaškienė D. Vaitkevičius |
Laiko ir žmogiškieji ištekliai |
|
2. Supažindinti mokinius ir jų tėvus su atnaujintu BP turiniu. |
2023 m. rugsėjo mėn. |
Metodinė taryba |
Laiko ir žmogiškieji ištekliai
|
Uždavinys. 3.2. Sudaryti fizines sąlygas AUT diegimui.
Priemonė |
Rezultatų indikatorius |
Įgyvendinimo laikas |
Atsakingas |
Ištekliai |
Atnaujinti ugdymo aplinkas, reikalingas AUT. |
2023 m. rugsėjo mėn. - gruodžio mėn. |
J. Sveikauskienė |
Mokymo ir ugdymo aplinkos lėšos |
Uždavinys. 3.3. Užtikrinti pedagoginių darbuotojų profesinį tobulėjimą.
Priemonė |
Rezultatų indikatorius |
Įgyvendinimo laikas |
Atsakingas |
Ištekliai |
1. Sudaryti sąlygas pedagoginių darbuotojų kvalifikacijos tobulinimui diegiant AUT. |
2023–2024 m. m. |
J. Sveikauskienė I. Labuckienė |
Mokymo aplinkos lėšos |
|
2. Koordinuoti mokytojų dalyvavimą sklaidos renginiuose. |
|
2023–2024 m. m. |
J. Sveikauskienė I. Labuckienė |
Mokymo aplinkos lėšos |
Uždavinys. 3.4. Vykdyti AUT įgyvendinimo stebėseną.
Priemonė |
Rezultatų indikatorius |
Įgyvendinimo laikas |
Atsakingas |
Ištekliai |
1. Vykdyti 1, 3, 5, 7, I, III klasių, 8 kl. fizikos ir chemijos dalykų pamokų stebėseną. |
2023–2024 m. m. |
J. Sveikauskienė D. Simaškienė |
Žmogiškieji ištekliai |
|
2. Stebėsenos rezultatus aptarti su dalykų mokytojais. |
|
2023–2024 m. m. |
J. Sveikauskienė D. Simaškienė |
Žmogiškieji ištekliai |
3. Planuoti mokytojų kompetencijų tobulinimą. |
|
2023–2024 m. m. |
J. Sveikauskienė D. Simaškienė |
Žmogiškieji ištekliai |
Atnaujinta: 2024-01-19