Vaiko gerovės komisijos sudėtis 2024-2025 m. m.
Eil. Nr. |
Vardas, pavardė |
Pareigos įstaigoje |
Pareigos komisijoje |
---|---|---|---|
1. |
Diana Simaškienė | Direktoriaus pavaduotoja ugdymui | Pirmininkė |
2. |
Neringa Mudėnienė | Lietuvių kalbos mokytoja metodininkė (ne VGK narė) | Sekretorė |
3. |
Gintaras Gruodis | Fizinio ugdymo mokytojas metodininkas | Narys |
4. |
Diana Kindurienė | Pradinių klasių mokytoja metodininkė | Narė |
5. |
Audronė Krikščionaitienė | Dailės mokytoja metodininkė, technologijų mokytoja metodininkė | Narė |
6. |
Irutė Murmienė | Specialioji pedagogė, logopedė | Narys |
7. |
Jurgita Raketienė | Anglų kalbos mokytoja metodininkė | Narė |
8. | Jurgita Rėkašienė | Socialinė pedagogė metodininkė | Narė |
9. | Danguolė Bajarūnienė | Istorijos vyresnioji mokytoja | Narė |
10. | Vitalija Medzevičienė | Bibliotekininkė, ugdymo karjerai mokytoja | Narė |
11. | Diana Maskoliūnienė | Tėvų atstovė | Narė |
12. | Nadežda Labutienė | Gyvenimo įgūdžių mokytoja, visuomenės sveikatos priežiūros specialistė | Narė |
Vaiko gerovės komisijos funkcijos:
- Reguliariai atlikti gimnazijos mokymosi aplinkos, jos saugumo, gimnazijos bendruomenės narių tarpusavio santykių ir kitų su vaiko gerove susijusių aspektų analizę.
- Rūpintis pozityvaus gimnazijos mikroklimato kūrimu ir pozityvių vertybių puoselėjimu, koordinuoti prevencijos ir intervencijos priemonių įgyvendinimą.
- Organizuoti gimnazijos bendruomenės švietimą vaiko teisių apsaugos, prevencijos, vaikų saviraiškos plėtojimo ir kitose vaiko gerovės srityse.
- Atlikti pirminį vaikų specialiųjų ugdymosi poreikių, kylančių ugdymo(si) procese, įvertinimą.
- Organizuoti ir koordinuoti mokymo(si)/ugdymo(si), švietimo ar kitos pagalbos vaikui teikimą, tartis su tėvais (globėjais, rūpintojais), mokytojais dėl jos turinio, teikimo formos ir būdų.
- Organizuoti ir koordinuoti švietimo programų pritaikymą mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių.
- Konsultuoti baigiamosios klasės mokinį, turintį specialiųjų ugdymosi poreikių, dėl jo tolesnio mokymosi.
- Inicijuoti vaiko minimalios ar vidutinės priežiūros priemonės skyrimą, vaiko minimalios priežiūros priemonės pakeitimą, pratęsimą ar panaikinimą. Pasibaigus nustatytam vaiko vidutinės priežiūros ar auklėjamojo poveikio priemonės vykdymo terminui, užtikrinti sklandų vaiko įsitraukimą į ugdymo(si) procesą ir organizuoti vaikui reikalingos mokymo(si) / ugdymo(si), švietimo ar kitos pagalbos teikimą.
- Įvykus krizei gimnazijoje, t. y. netikėtam ir/ar pavojingam įvykiui, sutrikdančiam įprastą gimnazijos bendruomenės ar atskirų jos narių veiklą, emociškai sukrečiančiam visą ar didesnę gimnazijos bendruomenės dalį, organizuoti krizės valdymo priemones.
- Atlikti Lietuvos Respublikos vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatyme nustatytas bei kitas su vaiko gerove susijusias funkcijas.
Naudinga informacija
Informacija ruošiama
Plačiau apie tai galima paskaityti:
Vaikų gerovės komisija | Atnaujinta | Dydis | ||
---|---|---|---|---|
Apie Z karta | 18.57 KB |
Atnaujinta: 2024-10-01
Pamokų laikas